Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Wednesday 7 December 2011

aha ! i like !

tahu tak aku sekarang daa berubah ?? n0 m0re sedih sedih . hehe . alhamdulillah sejak beberapa hari nieyh aku dapat berita gembira jerk . melayang layang rasa weyh ! lepas satu , satu lagi berita . gil0 lak ! sekarang tengah musim text ngn s0me0ne . haish makin cair hati nieyh . tapi text selalu tergantung kengkadang . dia keje , aku p0wn keje , s0 kene curi masa lhaa an . eyt . tak lupa yew kepada family terangkat saya , hehe . thx weyh ! happy gila kua aritu walaupun masa kar0ke aku "dimenganjingkan" . kan kan kan ?? tak terasa p0wn . dlm hati mcm nak hemp0k s0wg s0wg . hehe . kidding . next even ?? jumpa kt sk0la jerk yew . hehe .

* kamu , kamu dan kamu ! saya sayang kamu taw ! yew kamu ! yang tengah baca nieyh . ;)
* and kepada awak , capital NSFNN , i like y0u lhaa ! diam diam sudaa . dia tak tahu p0wn . =D
family terangkat , hehe . sayang kalian . aku paling cann0t g0 kan . pakai spec s0wg s0wg . p0y0 .

No comments:

Post a Comment