Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Thursday 15 December 2011

ketakutan dan happy . :)

takut , takut , takut . nta dye baca kew tak bl0g aku nieyh , hehe . aku 0nline dye 0nline . dye 0nline aku 0nline . tapi aku takut nk im ngn dye . nta igt lagi kew tak dye kt aku ?? f0rget it . weyh budak bukit beruang . thx bagi kerjasama semua . happy jumpa k0wg balek . sume muka macam mak 0wg . yg lelaki maintain c0mel . ahaks ! next time buat agy . muka aku wajib ada kan ? kan kan kan ! hehe . dan dalam masa yg sama , terjumpa budak budak STPM yg dibawa 0leh acap . s0 buat pertama kali lhaa aku jumpa kau ayan , haha ! amcam ? tergamam ?? haha ! tak tahu nak cakap apa daa pepagi buta nieyh . 0tak p0wn blur sbb baru lepas main takraw . anyway sbl0m lupa . hairul izham a.k.a am . thx belanja aku makan tadi . tak sangka kau igt agy aku belanja kau dulu masa tgk piala malaysia kan . haha ! sayang kau ! aha !

* miss my sayangs , *wajib .
* miss my family angkat .
* y0u , y0u , y0u yg tengah baca , il0vey0u .

No comments:

Post a Comment