Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Tuesday 13 December 2011

nak update tapi tak tahu nk cite pasal apa . hurm , es0k ada reuni0n untuk bekas budak budak sk0la kebangsaan bukit beruang . keputusan ? belum decide agy . ayah tak tahu p0wn . kalau dia tahu k0mpem kena khutbah ngn ayah . daa berhenti keje tak reti nak duduk diam diam kt rumah . hehe . kesian mak duduk kt rumah s0wg s0wg . maaf yew mak ! sayang mak ! hehe . tapi nak pegi jugak . myb bule curi masa kejap k0wt . nk wtpe lama lama kt sana an . t0 my sayangs , bile nak berubah nieyh ?? selalu sgt massage tergantung . penat sgt kew keje ?? hehe . lambat sgt rply , mcm mcm saya fikir taw . jgn buat saya jadik gila bule tak gem0k ?? daa lhaa suka 0nline daa nak subuh . pelik betul perangai gf saya yg s0wg nieyh an . hehe . h0pe awak tak buat perangai . saya sayang awak taw . dan tak lupa , my family angkat . sayang plus rindu kt k0wg ! tak dan daa nk jumpa kt lua . s0 jumpa kt sk0la yew . h0pe semua tak berubah . tak best lhaa kalau ada yg bermasam muka an . jadik matang sikit taw . sayang semua ! hehe .

* kalian semua , saya sayang kalian yg tengah baca nieyh .
* and NSFNN , l0vey0us0much !! muahx ! =D

No comments:

Post a Comment