Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Thursday 26 January 2012

assalamualaikum . okay straight to the point !
pepagi lagi aku bukak fb kau sibuk tulis wall pasal hubungan aku .
kau marah ?? kau marah aku couple dengan dia ??
bukan nak perasan , tapi mengikut pendapat aku lhaa kan .
kau tak marah sebenar nya tapi kau JEALOUS !
awal awal memang aku rasa kau marah untuk semua nieyh .
tapi last last aku rasa macam kau jealous ,
budak lain okay jerk dengan keputusan aku , dia dan si dia .
kau still nak ungkit kisah lama bagai . apa function ??
stop it lhaa . keadaan aku dengan 'dia' dan si 'dia' daa makin baik .
harap kau tak jadi batu api untuk segala keburukan sudaa lhaa yew .
sebab apa ? sebab kau still kawan aku . =)

No comments:

Post a Comment