Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Thursday 26 January 2012

kosong .

lama x update rite ?? n0w update dengan tangan dan badan yang menggigil . bak kata si dia , aku ada penyakit parkins0n . sweet abes bila dye cakap cmtu . *gediks . n0w aku rasa serba salah dengan dia . boleh ke aku jaga perasaan dye sebaik mungkin ?? boleh ke aku bahagiakan dia ?? macam tak mampu jerk . nmpk berat sgt semua nieyh . rasa macam semua yang aku buat untuk dia membuatkan dia rasa rimas dengan aku . betul kea ? huh ! maaf kan saya yew , saya tak pernah buruk sangka dengan awak . tapi saya risau dengan awak . saya tak pernah tak percayakan awak tapi saya risau tentang awak . semua nyew sebab saya RISAU . awak salah menilai saya sayang . it's okay . mungkin terlalu awal utk semua ini . saya terima . ;)


* utk awak , il0vey0us0muchandm0re . <3 <3 <3
* bye , assalamualaikum . =P

1 comment: