Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Friday 11 May 2012

moody

okay , bila sedih jea update blog kan . sedih ? aku ada perasaan kea ? macam someone uwh cakap aku nieyh robot , takde perasaan . btw sekarang dia nga benci aku sebenci benci nya , untung lahh kan --' aku mengaku memang salah aku sbb bnyk tweet ngn perempuan lain . tapi tak semestinya aku tipu kau sayang . aku tak pernah tipu kau . susah susah aku dapatkan kau and takkan senang senang aku nak lepaskan kau apatah lagi nak menipu atau buat hal belakang kau . sekarang kau off hp . sunyi jea rasa . text aku sebelum nieyh pun tak rply , tambah lagi satu hari tak nampak kau kt sekolah cukup buat aku resah lahh ! mungkin kau pandang aku macam aku takde perasaan , tapi kau boleh tanya sapa sapa jea yang betapa sayang aku kt kau . kalau aku nak buat hal belakang kau kenapa perlu sekarang ? sebab sebelum nieyh kau pernah buat hal yang lagi besar . kenapa tak sebelum nieyh kan . hari makin hari aku makin sayang kt kau . mungkin semua nieyh kau anggap hipokrit kan . terpulang kt kau . baru aku sedar yang aku bukan terbaik utk kau . dekat mulut mungkin kau menafikan sebab nk sedap kan hati aku tapi kt hati siapa yang tahu ? aku rasa aku daa bersedia nk terima semua keputusan dari kau , seriously , kau sendiri tau yang aku takut aku tak dapat nak bahagiakan kau dan benda tu betul betul terjadik .maaf sebab aku banyak bazirkan masa kau sebab melayan kerenah aku . and thanks jugak sebab terima aku . teringat yang arep suruh aku tanya kau yg kau lebih sayangkan aku atau nyawa kau , tak sempat nak tanya kau daa tulis kt blog "i love more myself than him" , and kalau nk dapat jawapan dari aku pasal soalan yg cmtu , aku akan jawab yang nyawa aku penting , tapi sebab kau setakat masuk icu macam masuk tadika jea kowt . aku sayang kau , tau kau tak caya . forget it , tapi pegang cakap aku nieyh . aku pernah dapat kau tapi aku pernah abaikan kau jugak and aku kehilangan kau , nak dapatkan kau balik kemain susah dan bila daa dapat kembali , nak lupa , nak mainkan kau , nak tipu kau , nak tinggalkan kau MUSTAHIL UNTUK AKU !!!

No comments:

Post a Comment