Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Friday 20 April 2012

daa tua tapi macam budak !

lama tak update , now nk cite yang motor ex5 kesayangan aku berwarna maroon sudaa disedekah kpd pencuri yang serupa sial ! kejadian berlaku isnin lepas . aku ingat dugaan datang kt aku jea sbb motorr hilang , tak sangka ayah aku punya dugaan lagi hebat , kesian gila kt ayah . nk cakap untuk semua kawan ayah aku yg mana bermulutkan serupa LONGKANG ! ayah aku bukan amek rasuah atau main nombor sial nak dapat motor uwh , motor tuwh pun hilang bukan sbb pakai duit haram babi ! ayah aku beli motor uwh guna duit halal , jual moto barai lama abang aku , bapak kau lahh orang tua nak cakap bukan bukan ! sebelum cakap fikir dulu , imam tak imam semua sama jea ! nieyh macam nk buat kawan ? hampeh ! maaf sebab mencarut . orang melaka kan , kasik rasa sikit . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment