Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Wednesday 27 June 2012

keliru yang amat !

cuba untuk hadap satu kehidupan yang serba baru . mungkin semua nieyh terlalu dan tersangat baru sampai segala keadaan yang berlaku kt sekeliling aku buat aku keliru dan terkejut . macam mana kita nak lupakan orang yg kita sayang padahal dengan orang yg kita benci pun susah nk lupa . kenapa perasaan yg cmni mesti terjadik kt aku . daa berapa kali aku hadap benda yg sama . hm .boleh tak aku terus kan hidup tanpa ada perasaan kt sesiapa buat masa nieyh ? ya Allah . tolong lahh aku . aku mengaku aku tak boleh nak tengok kau dengan lelaki lain , jealous . tapi apa patut aku buat ?? setiap kali aku marah atau jealous kt kau , aku imbas balik semua kenangan kita then aku baca balik semua blog kau . dgn cara itu hati aku sejuk balik . nampak macam semua nieyh takde penyelesaian sampai lahh satu hari nanti kita tak berjumpa buat seketika and kalau ada jodoh tak kemana . mungkin . hm . for my big family . aku hargai segala kenangan and apa apa yg daa kita lalu bersama . aku bukan nak jauhkan diri dari kauorang , harap kauorang faham . aku kena biasakan diri utk semua nieyh . utk pengetahuan kauorang , 'takhta' kaourang takde sapa boleh rampas . seriously . aku still sayang kauorang jugak . tapi aku tak kuat mana . aku taktahu mana betul mana salah . mungkin aku yang salah kan . sorry a lot .

No comments:

Post a Comment