Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Saturday 26 May 2012

mintak semua dipercepatkan . :)

hey hey , assalamualaikum . okay sebenarnya kebosanan sedang menyerang . cepat lahh wedding akak ! hehe , banyak sebab kenapa aku nak wedding akak dipercepatkan , semestinya first sbb aku taknak duduk sorang sorang kt rumah . mak ayah asyik keluar bagi kad jemputan jea . huh ! second sbb nak rehat , jenjalan bagai . banyak kerja woo before wedding nieyh . aku jea yg tinggal kt rumahkan , so semua aku kena buat . third , ehem ehem , benda yang aku tunggu tunggu . menantikan pengganti bini no2 aku yg hilang dek pencuri serupa hantu kan . bila lahh nak dapat nieyh mak ayah . senang sikit nak berjalan . kalau yg faham bini no2 aku nieyh faham lahh , yang tak faham . malas lahh nak explain . hehe . :) nak bagi sedikit ucapan , kepada akak kesayangan , Nur Fadzillah binti Jaafar *NFJ jugak kut . hehe . selamat menjadi pengantin baru . semoga lebih ceria lepas kawin nanti . dapat anak nanti makin ramai lahh anak buah ayahchik . hehe . doa segala gala yang baik utk akak . iloveyousomuch ! tak pernah cakap cmni kt akak kan , tau akak takkan baca blog nieyh . sbb tuwh berani tulis . kalau tak malu yang amat ! hehe . and utk awak , iloveyoumore sayang , *nurul hazirah . tak pernah lupa awak taw . hehe . stop . assalamualaikum . ;)

No comments:

Post a Comment