Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Friday 3 August 2012

Untuk dia . :')

Hey , Assalamualaikum . berhabuk blog aku kan . Btw , semalam anniversary aku dengan dia . For one year . Alhamdulillah sayang nieyh tak kurang untuk dia . Aku cuba terima dia dengan ikhlas . Aku cuba percayakan dia and Aku cuba jadik yang terbaik untuk dia . Amin . Hari nieyh sibuk kena tepung dgn budak budak , anniversary semalam hari nieyh baru kena tepung ? Tapi aku tengok muka dia tak seceria aku . Maybe dia tak sebahagia aku bila aku dgn dia . Maafkan saya kalau saya teruk dimata awak . Maklumlah saya tak boleh nak menilai diri sendiri . Tapi saya nak awak tahu , semua yang saya buat and saya tegur semata mata untuk kita , untuk hubungan kita okay . :') Thanks sebab terima saya dalam hidup awak . Thanks sebab banyak bagi peluang kt saya . Terbukti lahh saya nieyh terukkan . Bhaha ! Awak satu , tiada dua bagi saya . Sayang , maafkan semua salah silap saya . Sayang , terima kasih untuk semua yang dah kita lalui . Sayang , Iloveyou . Sayang , Imissyou . Sayang , Sayang , Sayang !!!! Saya Sayang Awak . Taktahu nak cakap apa lagi , takut terlebih pulak . Cukup lahh awak tahu yang sayang saya hanya untuk awak . Sayang awak Nurul Hazirah bt Mohd Hasbi . Assalamualaikum . :)

* Ya Allah , Peliharalah hubungan kami . Jauhi lah kami dari segala keburukan , pergaduhan , pertelingkahan . Dekatkan kami dengan berkatmu . Semoga hubungan kami terus diberkati sehingga ke akhir hayat . Semoga hubungan kami diakhiri dengan kegembiraan sehingga ke Jannah . Hanya pada Engkau kami mohon , Engkau Tuhan yang maha esa .Dengarlah doa kami . Amin Ya Rabbal Alamin . :')

No comments:

Post a Comment