Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Friday 28 September 2012

Assalamualaikum , satu keadaan yang memeritkan . Sedih, sunyi, kecewa, semua bercampur baur . Awak tak rasa ke apa yang saya rasa ? gambar kt atas tu , awak ingatkan tu gambar masa bila . Masa berbuka puasakan awak . Rasa sekejap jea kan. Macam baru semalam. Tapi sekarang kita dah berjauhan, dah takde apa apa. Tapi selagi gambar tu masih wujud dlm blog saya, takde pengganti utk awak. 409 hari kita bersama . Saya terlalu happy dengan awak sehinggakan tak sedar masa berjalan sekejap jea. Sekarang ? sehari rasa lama sangat awak. Awak , tahu tak ? setiap pagi bila bangun tidur saya tunggu awak kejutkan saya, macam dulu. Tapi takde. Saya rindu tu. Dulu kita pernah makan dengan alang . Saya kaku sangat masa tu . Malu sangat sangat . Masa tu saya tak sangka awak sanggup buat macam tu. Dalam kerete kita text jea kan , hehe . Awak tahukan perempuan pertama saya nampak dlm sekolah tu awak, dekat koperasi . Saya berdiri belakang awak jea. Saya curi curi tengok surat awak , saya dapat baca nama dgn kelas awak jea. hehe , Tapi skrg ? koperasi tu tempat awak dengan dia berjumpa, bukan dengan saya. Saya sakit hati awak . Tapi saya cover dgn buat perangai gila saya. Awak selalu marah bila saya manja dgn awak, awak cakap saya terlalu manjakan, sekarang? saya langsung tak dapat bermanja dgn awak. Actually awak pun manja sebenarnya. :)  sekarang saya dengar and tahu awak dah mula rapat dengan ex awak balik. Walaupun saya faham awak dengan dia kawan, tapi saya tak fikir lelaki tu anggap awak kawan. Dia sampai sekarang mintak keputusan dari awakkan ? Apa pun keputusan awak saya terima, tapi saya merayu, jangan dating depan saya pleasee . saya merayu sangat. Saya nak tengok awak bahagia tapi saya tak kuat tengok awak dengan dia. Bila sampai masa saya perlu lenyap terus dari hidup awak , tunggu lah lepas exam nanti . Saya janji takkan kacau hidup awak lagi kalau itu yg awak nak . Awak, saya dah tak nampak laptop, airmata nieyh taknak jatuh, just bergenang jea. Lembikkan saya? awak yang cakap saya macam tu. Saya rindu kita yang dulu , saya rindu nak panggil awak sayang. Dah lah awak, sebak semacam jea ni.Kalau malam malam awak ingat saya, ingatlah yang saya selalu rindukan awak, saya selalu doakan awak . :) #NHMH <3

No comments:

Post a Comment