Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Monday 27 May 2013

Updated.

Assalamualaikum. btw faham faham lah. Kalau blog dah ditulis bermakna aku dah tak tahan and taktahu nak mengadu kt siapa lagi. So, benda yg sama terjadi kt aku. Perempuan yg sama. Yg still aku sayang sepenuhnya. Situation sama. And just lelaki lain maybe. Aku taktahu aku kuat jealous or memang patut aku jadi cmni. hell ! Cukuplah selama ni aku banyak pendam. Aku nak kau tahu. Aku tahu semua yg kau buat. Dengan siapa kau keluar. Aku cukup teliti kalau pasal kau. Cuma setengah setengah jea aku marah kau. Tak semua aku luahkan. Banyak yg aku pendam pasal kau.Orang semua nampak aku salah. Aku lelaki bodoh nak moody sebab benda kecil. But aku masih waras. Bukan semua hal aku nak marahkan. About tweet. Kau selalu cakap aku selalu tweet ikut sedap mulut. Ikut perasaan. Main lepas cakap jea. Aku nak kau tahu skrg. Aku tengah cuba buat kau benci aku. Buat kau lupakan aku. Aku tak mampu buat semua tuu. Sebab sayang aku lagi besar. So sayang nieyh sentiasa menang. Kalau aku tak dapat benci kau. Aku akan pastikan kau benci aku. Aku mohon supaya semua tu berjalan lancar. Kuasa Allah tu besar. Yakin jea dengan kuasa Dia. Perancangan Dia hebat. Kita hamba dia mampu berdoa jea kan. Tak guna taip bebanyak dah. Perasaan orang susah nak faham. Doa kau happy dengan pilihan kau sudahlah. Kalau bukan pilihan kau pun. Happy dgn orang yg pilih kau. Mohon semua tu dimakbulkan. Yang pasti bukan aku. Thanks utk semuanya. Assalamualaikum. ;)

No comments:

Post a Comment