Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Thursday 17 January 2013

forget everything .

Assalamualaikum . See ? Gambar kt atas dah tukar ! hehe . Keseorangan . Now kena biasakan hidup mcm tuu. Insyallah . Hey . Aku kuat okay. Orang boleh lupakan aku. So aku kena lupakan orang yg lupakan aku. Aku berhak dapat hidup yg lagi bagus okay. Btw not bad ahh hidup mcm ni. Boleh lahh insyallah. Insyallah lepas ni takde jugak ajoy yg sedih sedih. Aku kena lebih kejam. Aku kena diamkan diri. Biar dia lupakan aku sampai tak terbayang mcm mana muka aku yang hodoh ni. HAHA ! Awak pandai pandai lahh hidup sendiri okay. Rancak dah keluar skrg. Nak tegur pun bukan sesiapa dah. Macam awak cakap . Awak dah besar so pandai lahh jaga diri okay. Doa yg baik untuk awak dari saya  tak pernah putus. Yang putus satu jea. Kita mungkin takkan contact lagi kut. Saya nak saya yang dulu and saya yang baru. Bukan saya Form5 yg hidup berlandaskan kesedihan semata. Aku kena dapatkan tuu. Sorry kalau bunyi kejam . But fikir balik masa dulu. fikir balik apa yg kawan aku cakap. Memang aku bodoh pun sbb taknak keluar dari keadaan yg macam ni. Sekarang aku tgh berusaha. Mohon Allah tolong aku. Hamba dia yg keji yang lemah ni. Aamiin. Aku dah puas hidup mcm ni. Hidup nak marah lelaki yg dekat dgn dia . Hidup nak kongkong dia . Maybe . Bergaduh bertumbuk jea belum. Aku bukan bodoh nak bertumbuk pasal perempuan . Paling tak pun aku sound jea. Dia bukan bini aku sampai aku nak berlebam sbb dia. Dah confirm jodoh aku kea dia tuu ? Tak kan ? Alhamdulillah aku dikelilingi kawan yg bagi aku gelak ketawa . Family yg bagi nasihat. Cukup kut semua tuu untuk aku terus hidup. Tak mati hidup kalau takde perempuan. Semangat tuu penting. Tapi kalau dia ingat lahh kan . KALAU. Aku tak pernah keluar dgn perempuan lain masa ada hubungan dengan dia. Aku jagaa . tapi dia ? mungkin dia jaga tapi aku tak nampak . My mistake . Takde manusia sempurnakan. okay . Think positive. Dengan ada dan selagi adanya gambar aku sengsorang kt atas tuu. So cmtu lahh hidup aku . HAHA . untuk awak . no more iloveyou imissyou for you. Ayat tuu skrg mahal . Khas untuk org yg hargai saya and bersama saya selalu. Awak jaga diri okay. Make yourself happy. Awak ada org yg happykan awak sekeliling awak . Jangan abaikan diaorang. Abaikan saya dah cukup elok tuuu . hehe .take care . Bye semua . Ajoy nak berubah . So berubah ! hehe. Insyallah . Assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment