Assalamualaikum .

Tak semua lelaki jahat , apa apa yang mereka buat sebenarnya terpengaruh dengan keadaan sekeliling . Jangan salah sangka . :)

Tuesday 27 November 2012

Sorry

Awak , awak kena tahu yang bila saya tulis blog nieyh means saya dah tak dapat nak tahan sangat sedih dan betapa kecewanya saya kt awak. Dengan cara ni jea saya boleh luahkan semuanya. Awak tahukan saya sayang awak sangat sangat. Tak pernah terlintas pun kt otak saya yg benak nieyh  nak kita berpisah. Saya taknak semua tu terjadi. Lately nieyh kita selalu gaduhkan. Baik untuk sehari but gaduh untuk 2 3 4 hari. Tadi kita try settlekan apa yg dah jadi kt kita kan. Awak pernah suruh saya pergi jauh jauh and jangan tunjuk muka but bila saya diam menyepi awak still bagi harapan kt saya lagi. Awak tahukan saya lemah. Saya terlalu mudah nak maafkan awak. Tadi saya suruh awak jujur yang untuk 2 hari nieyh awak ada keluar dengan apek kea. Awak jawab takde and now saya dapat tahu yang awak betul betul keluar dengan apek. Awak tahu tadi saya nak sangat berbaik dgn awak. Saya suruh awak berubah utk saya supaya kita sama sama dapat jaga hubungan ni. And awak diam menyepi tanpa jawapan . Sekarang saya dengar berita sucks nieyh , niat saya hilang kemana. Mungkin salah saya sampai awak keluar dengan 'kawan baik' awak. Mungkin untuk hilangkan stress awak kan . yeah saya salah. Saya selalu tuduh awak keluar dengan org lain. Saya selalu tak percaya awak. But wajar kea saya nak percaya kan awak kalau awak terus tipu saya macam ni ? Saya still ikut cara awak supaya terus main jauh jauh and takkan tunjuk muka lagi. Insyallah kalau Allah bagi saya kekuatan. Awak teruskan lahh persahabatan awak dengan Apek tuu. Sebab saya awak dengan dia tak boleh berkawankan. Please jangan cari saya  lagi. Saya lemahlah dengan kebaikan awak. Saya terlalu lemah. Benci saya kalau awak nak. Saya tak sanggup kena tipu lagi wak. Awak ingat happy kea kena tipu ? Saya bagi awak peluang jujur tapi awak tak manfaatkan. Kalau makbul doa awak tuu. Memang awak takkan nampak and takkan dengar berita pasal saya lagi. So sorry sebab ganggu hidup and persahabatan awak selama nieyh . Untuk setahun lebih perhubungan kita kan. Belum tentu awak happy dengan saya. sorry a lot . But even saya dah takde untuk awak . Trust me saya still sayang awak . Nak cari pengganti awak memang tak lahh. Saya still boleh jual mahal dengan mana mana perempuan . Jangan risau okay .Macam awak selalu cakap . Biar rasa rindu dan sayang kita , kita yg simpan rapi dalam hati . Tak perlu orang lain tahu . Saya minta maaf atas semua salah saya untuk awak . saya minta halal untuk semuanya .Thanks untuk semuanya . Saya selalu doa yg terbaik utk awak . Assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment